دخترونه
دخترونه
ضدپسر

از هرچی پسره متنفرم.....

in ghazalast

 

هرکی بامن موافقه نظر بده....

فقط خانم ها



نظرات شما عزیزان:

راضیه
ساعت18:24---31 خرداد 1390
من از همه ی پسر ها متنفر نیستم بعضی ها شون واقعا اقا هستند که امروزه بسیار کمیابه ولی نظر من اینه که دخترا خییییییییییلی بهتر از پسران تازه بعضی از پسر ها را هم دلم میخاد خفه کنم ولی وبت خیلی باحاله عاشقتم

محمدرضا
ساعت19:49---26 خرداد 1390
ابوالفضل ول کن بابا اینارو حرف تومخشون نمیره کخ دارن نمی دونن

ابوالفضل
ساعت10:04---20 خرداد 1390
من پسرم اما نظز میدم مثل مرد چون یواش یواش دارم ناراحت می شم از حرفاتون
چرا متنفر باشید؟
پسرا خوبن!
از قدیم میگن تا نباشد چیزکی ...
مردم نگویند چیزها...
به نظر من تو حرفهای شما معنی این ضرب المثل یعنی:
تا بعضی از این دختر های(...)بلانسبت شما دوست گرامی کارهایی نکن
پسرها که تنفر پذیز نمیشن که؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:,ساعت 22:38 توسط ضدپسر |

مطالب پيشين